Poradte Tiskarnu.

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Úterý Říjen 12 22:30:42 CEST 2004

Dexter wrote:

>      Poradte dobrou liskarnu (Laser) pro linux max do 8000,- vcDPH
>poripade neprodava nekdo ?? .

Zdravim.
Kedze nechcem zdvihnut vlnu odporu a kritiky, tak popredu upozornujem,
ze toto je len moj _osobny nazor_ ale napriek tomu hovorim z vlastnej
skusenosti.
Mne osobne sa osvedcila tlaciaren OKIPAGE 8IM (osobna skusenost). Tym
padom by mohli (mali) pripadat do uvahy aj 8w (ta tak na 99%), 4w
(neviem, ci sa este predava ale skor asi ani nie - ta by mala byt
rozbehnutelna urcite) alebo este mozno 8w lite (ale tam uz naozaj
netusim do akej miery je funkcna pod linuxom resp kompatibilna s vyssie
uvedenymi takze akoby som ju ani nenapisal 8-))).
No, neviem ci dane tlaciarnicky splnaju poziadavku dobrej tlaciarne, ja
som mal s tou svojou viac dobrych ako zlych skusenosti a tak by som ju
skludom odporucil aj vam.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG