Slackware 10.0 antialiasing-vyreseno

Ren0 Hlaváček r-hlavacek na email.cz
Středa Říjen 13 07:50:02 CEST 2004

Dobry den,
 musim Vam moc podekovat, problem je vyresen. Takto skutecne lze vypinat nebo zapinat antialiasing pro Type1 fonty, ale ve svem slackware, kdyz jsem se podival na ten soubor /etc/fonts/fonts.conf, tak jsem v nem nasel hned dulezitou chybu, vy ji mozna v Debianovi nemate.
 Na zacatku je zapsana cesta k jednotlivym typum pismum a to takto
 no a k tomu se musi jeste logicky pripsat cesta k fontum
 <dir>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/100dpi</dir> nebo 75dpi nebo oboje, ale z tech dpi adresaru pisem se uplatni jen to, na kterem rozlisenim je ten X server nastaven. Ja mam treba  75 dpi.
   Vubec nechapu, proc tohle slackware nema dopsane v tom souboru fonts.conf sam.
Takze nakonec pro Type1 antialiasing pouzivam dal, ale tyto pisma jen zridka, protoze se na to neda 8 hodin koukat a bitmapove se zobrazuji uplne normalne, tak jak to byvalo driv.
  Mockrat dekuji
Rene Hlavacek
P.S. proc mozilla-firefox na volbu GDK_USE_XFT reaguje dale, radeji zkoumat nebudu. To by byl slozak.Pisma v ni tale mohu vybirat uplne vsechny, jak Type1 tak bitmapy, takze to je uplne v poradku.

A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?
www.MALL.cz/penezenka
Ověřte si přes SMS, kolik se dá UŠETŘIT!