mikrovlnne pripojeni..

Jiří Svoboda administrator na osoud.kva.justice.cz
Středa Říjen 13 11:01:05 CEST 2004

Jiri Tyr wrote:

>A myslite, ze se svym stezovanim uspeju? Mam obavy, ze mi reknou ze s
>tim nic udelat nejde. Mohu v tom pripade zrusit smlouvu za poskytovani
>nekvalitni sluzby a pozadat o sluzby jineho poskytovatele? Je jasne, ze
>nevite jaka to je smlouva, jde o to, jestli obecne takovy postup muze
>byt aplikovan.

Ohledne kvality pripojení máte zcela urcite právo na reklamaci, jeste jste neuvedl rychlost jakou jste pripojen k wifi siti (1;2;5;11Mbit), ta ztratovost je velika na defaultni velikosti paketu. Zkuste pingnout vetsim paketem treba 1024 B. Ohledne zlepseni sluzby muze poskytovatel udelat nekolik veci:  1, dat antenu s vetsim ziskem na AP (do maxima povoleneho vyzareneho vykonu, pripadne silnejsi a snizit vysilaci vykon) 2, presmerovat vas na jiny bod 3, dat k vam antenu s vetsim ziskem a ridit se podminkama u bodu prvniho 4, pripadne u AP dat na vas smerovou antenu. Samozreme zalezi jak jste pro neho lukrativni zakaznik...  pokud maji ve vasi lokalite dalsiho nespokojeneho klienta je pravdepodobne ze k vam presunou nekam bliz jejich AP. Také dost zalezi na profesionalite firmy která vam pripojeni poskytuje (tady v KV mam zkusenost se tremi z toho jedna je velmi zla (sluzbu jsem ukoncil cca po pul roce nefunkcnosti,  pri ktere mi poskytovatel tvrdil ze je vina namem zarireni coz se pak ukazalo jako lez) druha soucasna( mi alespon zveda telefony a resi se mnou problemy - ma snahu) a treti je bezproblemova ale draha (ma ji jeden muj kamarad v praci).

Jiří Svoboda
informatik
Okresního soudu Karlovy Vary
tel: 353 169 205 (295)