Poradte Tiskarnu.

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Říjen 13 11:45:39 CEST 2004

Zdravim,

On Wed, Oct 13, 2004 at 08:55:22AM +0200, Dexter wrote:
> Nakonec sem se rozhodl pro SAMSUNG ML-1710P, GDI, 16ppm, 600dpi, A4, USB+LPT
> Vyrobce dodava ovladace pro linux .Cena je 4400,-
> Mate sni nekdo nejake zkusenosti ?

dusledne bych varoval pred GDI tiskarnou!!! Kdyz uz se ji nechcete
vzdat, overte si funkcnost na http://www.linuxprinting.org/ .

Podivejte se napr. na Lexmark 321. V zakladni variante ma
PS2(!!!) a je pripojitelny pres USB nebo pres LPT. Cena mirne pod
5kKc... Zkusenosti skvele, kazda tiskarna s PS2 je pod Linuxem
rozbehnutelna bez problemu (snad jedine by bylo treba davat pozor
na velikost pameti).

<reklama> prodava napr. Abacus, http://www.abacus.cz/ </reklama>

Zdravi
Jan Marek