gaim a zoznamy/nastavenia z ICQ - import z icq.exe do gaim.bin

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Středa Říjen 13 11:54:23 CEST 2004

> Ahoj o5.
> Kedze sa nikto neozval, este raz sa skusim spytat, nakolko "kazdy vsade"
> vychvaluje gaim, aka je to perfektna nahrada za ICQ a MSN a ...

Ja gaim pouzivam, ale nevychvaluju... sice je super, ze mi staci jeden
klient pro icq, aol a msn [pouzivam vsechny tri], ale neprijemne casto
se mi stava, ze pri pokusu o pripojeni na icq nebo aol proste napise
Nepodarilo se pripojit a nic blizsiho. Opakovane pokusy konci stejne a
ja se nedozvim proc. Pritom se napr. z centericq pripojim hned. Zkousel
jsem i stejne nastavit server, vse marne.
Nekdy to zase funguje bez problemu.

> Da sa do gaim-u naimportovat kontakty z ICQ? Ak, ako?

nevim :) mas v gaim nastaveny stejny server jako u icq?