Poradte Tiskarnu.

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Říjen 13 16:44:18 CEST 2004

	Souhlas, bohužel to není v počateční investici tak zřejmé
(dotované inkousty za litr vs. rozumné tiskárny). Pro běh pod běžným OS
doporučuji základní řadu HP LaserJet 1X00 (bez PS) - vycházející z řady
5 a 6 (nebojte se i L řady - to není GDI tiskárna v pravém smyslu jak u
Minolty) - osobně aktuálně vlastním HP LJ 1100 (bez scaneru), dneska je
to tuším již 1300. Za dobu používání jsem nenarazil od běžného tisku
zdrojáku (ASCII text), přes grafické výstupy (GIMP, ProhoShop apod.) až
po slušnou sazbu pomocí TeX (i v prostředí MS DOS, dokonce jsem diplomku
tiskl radši DOSovým csTeXem než čímkoli jiným) - dnešní modernější
systémy jako DocBook apod. předpokládám jsou naprosto bezproblémové
rovněž...

	Ano je pravda, že seženete LEDkové apod. za možná i podstatně
jinou cenu, můj čas je drahý a ačkoli jsem si vědom že u HP platím i tu
značku, za dobu provozu těchto tiskáren a jejich bezproblémovosti (měním
akorát tonery v rozumné ceně - originální!) se mi to v čase mnohonásobně
vrátilo. A na kvalitu výstupu, přilnavost toneru, přesnost atd. si
rozhodně nemohu stěžovat.