kernel panic, unable to handle ..... DELŠÍ

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Říjen 14 04:20:31 CEST 2004

Daniel Hrbac wrote:

> udělal jsem teď to, ze jsem pustil memtest86 a výsledek po půl hodine
> bylo asi 180 chyb. je to vyznamne? tuším, že pamět má nejakou chybovost,
> myslím, že se tomu říká fault tollerant nebo tak něco.
>
> --
> Daniel Hrbac

	Takze uz vite, kde je problem. MemTest nemuze najit zadne chyby. Pokud
je pamet ECC, tak se pripadne _chyby_ (pri zapnutem ECC) opravuji jeste
pred predanim do procesoru => chyby tam nejsou. Pokud pamet ECC neni
nebo je ECC ale sype chyby, tak je proste vadna. Zadne _fault_tollerant_
u pameti neznam.
	Jenom si nejsem jisty, jestli ten MemTest v nekterych testech ECC
nevypina, ale i tak bych pamet vymenil. ECC neni urceno k
_prodlouzeni_zivotnosti_ vadnych pameti, ale k oprave nahodnych chyb
(tak jedna rocne :-).

	Ales