kvalitní zvukovka pro nahrávání zvuku

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 14 13:17:20 CEST 2004

On Thu, 14 Oct 2004 10:55:23 +0200, Ctirad Fertr <phanatic na volny.cz> wrote:

>  Tak predne, pokud chcete kvalitni zvukovku notabene s ohledem na zaznam,
>  tak hodne rychle zapomente na jakykoliv SB. Pro vicestopy zaznam pak
>  tuplem, neexistuje.

	Naprosty souhlas, jenom jeste doplnim, ze SB se daji obecne
doporucit pro reprodukci zvuku (se zajimavym pomerem cena/kvalita, sam SB
mam), nicmene pro nahravani jsou nepouzitelne, resp. kvalita prevodniku v
tomto smeru je nizka a moznosti jeste nizsi. Pro ilustraci jenom uvedu, ze
"digitalni" vstup neni az tak uplne digitalni, protoze se v nem objevuje
zkresleni a sum. :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860