OT: INVEX a GNU/Linux

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 14 15:05:41 CEST 2004

Zdravim,
byl jsem v stredu na INVEXU, no jaky to bylo uz jsem nekam psal, ale zda
se mi ze na INVEXU bylo hrozne malo linuxu:

Sál Morava a Brno a ta ulička pred tim, kde se pomalu ani 2 lide vedle
sebe nevesli bylo imho dost malo, ale ono to jeste bylo zasite na miste
kde to normalni zakaznik nenasel, takze se tam dostali zase jen lidi
ktere to zajima. To nemluvim o tom, ze to nebylo ani zakreslene v
planku.. Proste jedine veci, ktere by si clovek, ktery nehledal linux,
vsiml byl TUX naprosti MS s napisem Oracle. Ale jinak NIC.  Proste nejaka
seznamovacka treba od SUSE ci MDK..., to by se jim to nevyplatilo? Nebo
proc  Imho treba LiveCD by se prodavali dobre... proste trochu boje s MS,
nemyslim vecerni diskusi Linux x Windows, ktera mela zase uplne debilni
cas.

Vse mi to pripada jak kdyby to mel MS pod palcem...

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz
 ICQ: 159404005