Zmena modification time symlinku

Čtvrtek Říjen 14 23:07:48 CEST 2004

On Thu, 14 Oct 2004, Petr Pisar wrote:

> potreboval bych zmenit modification time symbolickemu odkazu. Sluzba
> utime(2) size tvrdi "change access and/or modification times of an
> inode", bohuzel ten inod je uz dereferencovany. Takze po zavolani
> utime() se zmeni cas u cilu, na ktery symlink ukazuje. Bohuzel zadna
> sluzba "lutime()" neexistuje.

Zmente cas primo na disku (necim jako debugfs nebo ext2ed) a pak system
trochu potyrejte, aby stavajici zmeneny inode vyhodil z pameti a znovu
nacetl z disku (resp. diskovych bufferu). Kdyz to udelate sikovne, tak si
ten filesystem neznicite. ;)

Mimochodem, ze jsem tak zvedavy, k cemu takovou vec potrebujete?