Coyote + tinyproxy

Pavel MAREK pa.marek na tiscali.cz
Pátek Říjen 15 02:38:41 CEST 2004

Tinyproxy mi neumoznuje z MSIE primo otvirat soubory z FTP. Postupnym
stouranim jsem prisel ze nejspis tady by mel; byt i port 21. Pokud ano muze
nekdo dodat spravnou syntaxi, popr. kde je chyba?

PM

--------
#!/bin/sh
#
# lu.tinyproxy - Adds redirect rule to allow transparent Coyote Linux
tinyproxy server

. /etc/coyote/coyote.conf
. /tmp/netsubsys.state

logger "Starting Transparent Proxy to Tinyproxy"
logger "iptables -t nat -A nat-acl -i $IF_LOCAL -p tcp --dport 80 -j
REDIRECT --to-port 8080"

iptables -t nat -A nat-acl -i $IF_LOCAL -p tcp --dport 80 -j
REDIRECT --to-port 8080
[ ! -z $DMZ_IPADDR ] && iptables -t nat -A nat-acl -i $IF_DMZ  -p
tcp --dport 80 -j REDIRECT --to-port 8080

Pozor! do internetu se se mnou diva Kojot (http://www.coyotelinux.com)