Smysluplné množství fontů v systému

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Pátek Říjen 15 13:02:49 CEST 2004

On Friday 15 of October 2004 02:54, Martin Šanda wrote:
> Vážení a milí!
>
> Protože se mi do ruky dostalo jedno postarší cédéčko s Corelem, tak mě
> napadlo nainstalovat si nějaké fonty.
> Řeším otázku, zda-li veliké množství fontů v systému nebrzdí jeho běh,
> jinými slovy, má smysl pečlivě vybírat, nebo prostě všechno nainstalovat?

 Ve skutecnosti ma smysl vyrubat co pujde, nebo najit nekoho, komu se bude
chtit hrat si s optimalizaci fontconfigu (mam obavy, ze Keith Packard tohle
asi nebude mit moc vysoko v TODO, a nevim, jestli jeste nekdo dalsi pracuje
na fontconfigu).

http://wiki.kde.org/tiki-index.php?page=Performance+Tips , cast nazvana 'Fonts
(fontconfig)'. To samozrejme neplati jen pro KDE aplikace, ale pro vsechno,
co pouziva fontconfig.

--
Lubos Lunak
KDE developer