Smysluplné množství fontů v systému

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pátek Říjen 15 19:50:39 CEST 2004

Dne pá 15. října 2004 09:27 Milos Prudek napsal(a):
-> > Protože se mi do ruky dostalo jedno postarší cédéčko s Corelem, tak mě
 napadlo -> > nainstalovat si nějaké fonty.
-> > Řeším otázku, zda-li veliké množství fontů v systému nebrzdí jeho běh,
 jinými -> > slovy, má smysl pečlivě vybírat, nebo prostě všechno
 nainstalovat? ->
-> Nevim. Zkuste to. Je to jen par klepnuti do mysi, ne?
->
-> Napiste nam jak to dopadlo. Z toho bude mit prospech cela komunita.
->
-> Kdyz bude Vas system pomaly, muzete je snadno odinstalovat.

Pochopitelně jsem to vyzkoušel.
Přesněji, ten mail jsem psal v době kdy jsem už "párkrát klepnul myší" a pak
jenom docela dlozuhou dobu (desítky minut) čekal, až je systém všechny
schroustá.

Zajímaly mě právě zkušenosti ostatních ,protože můj počítač je vzhledem k
velikosti ram dost pomalý inormálně a navíc jsem i před tím měl v systému
několik set fontů, takže by to nemuselo být tak znát.

Můj subjektivní dojem je zatím asi takový, že o dost déle nabíhají samotné X,
ale jinak to snad není o moc pomalejší...

Ještě jsem nenapsal, že jsem k instalaci použil instalátor písem v KDE (3.2.1)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Ženy nemají smysl pro nesmysly.
                                                   Jan Werich