Statistiky 2004-09 OT LONG flame

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Říjen 16 16:52:21 CEST 2004

Budu reagovat jen na to, co se mne týká...

Ad C) Počty přispěvatelů ve statistikách jsou uvedeny tak, že "Lidé" je
souhrn, "Tazatelé" a "Odpovídající" jsou "úlohy", které tito "Lidé"
sehráli. Jinými slovy "Lidé = Tazatelé + Odpovídající".

Vaše počty 64 + 16 + 48 jsou tedy chybně!

Ad D) Statistiky jsou generovány po rozdělení zpráv z konfery po měsících.
A protože jak já, tak kolega, který si zprávy archivuje a z jehož archivu
statistiky generujeme, nenajdeme vždy dostatek času ani ke čtení konfery
(počet zpráv čekajících na přečtení mi nedávno konečně klesl pod 10000),
tak ani statistiky nestiháme generovat dostatečně včas.

Statistiky vygenerované s velkým zpožděním proto ani do konference
neposílám. Statistiky za všechny měsíce jsou však dostupné na stránkách
http://www.axis.cz/linux/ - ostatně proto onu adresu vždy uvádím na konci
zprávy se statistikami. Navíc ji Zdeněk Pytela uvádí v pravidelné zprávě
"Často kladené dotazy v konferenci linux na linux.cz (FAQ)", za což mu při
této příležitosti děkuji.

Slávek.