OT zverejnovani mailu na webu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Říjen 16 18:16:27 CEST 2004

> Urcite procento botu to jiste zmate, otazkou je vsak jake. Mozna by je
mohlo
> zmast i trochu vic, kdyby se to treba nejdriv postupne naskladalo do
> promennych apod., pokud oni ten JS ale opravdu nejak smyslplnne spousti,
pak
> je to asi na nic, ale ta sance ze to zase odradi urcite procento tam je.
Hmm, myslite ze JS spousti? Ja tedy nevim, ale roboty pisou programatori a
to je verbez lina, sam jsem programator ;-)
Ja si myslism, ze pouze nactou stranku a pokousi se najit mailovou adresu.

> Pak jeste existuje takova finta v CSS pomoci :after, akorat to v IE
samozrejme
> nefunguje. Viz http://phoenity.com/newtedge/hide_email_spambots/
Podle me nejde ani tak o to, co je napsano mezi <a> </a>, ale hlavne o
parametr href="mailto:..."
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz