OT zverejnovani mailu na webu

TomR 3027 na horses-online.cz
Sobota Říjen 16 21:56:40 CEST 2004

Já používám tohle. Nevím jak moc je to (ne)bezpečný, ale zatím - ťuk,
ťuk, ťuk - se mi schránky spamem po asi ročním provozu domény neplní...
Bez JS si ale zase na druhou stranu nikdo ani neškrtne :?

Tom

----------------------
<script>
function odmaskovat_adresu (adresa) {
     xadresa=adresa.replace(/\(zavináč\)/i, "@");
     xxadresa=xadresa.replace(/\(tečka\)/gi, ".");
     location.href="mailto:"+xxadresa;
}
</script>

<a
href="JavaScript:odmaskovat_adresu('tom(zavináč)domena(tečka)cz');">napiš!</a>