iptables NEUVERITELNE --- ako nastavit SQUID - NO report localIP ??

AntiTrust antitrust na centrum.sk
Sobota Říjen 16 23:02:45 CEST 2004

Petr Soban wrote:

> Jednoduse tak ze jednou pouzivas proxi a podruhe ne ?

Aha, ano!
V "cf pripade" nemam SNAT na squida.

> Proste ta proxy to na tebe praskne :-)
>
> Takze si skontroluj pres co ten prohlizec funguje.

V pripade cf-priamo von (v cf-fw nemam zadefinovany SNAT na 3128-squid),
v pripade mpfw-root.cz z kt. vychadza Tvoj aj moj fw to tam je ...

> Moje IP pres proxy:
>
> Current IP Address: 10.0.0.1
>
> bez proxy
>
> Current IP Address: 194.228.223.93
>
> Jinak muj firewall http://www.soban.cz/linux/firewall2.html

OK, budem sa inspirovat ...

OTAZKA2:
{akoby novy thread, ale budem pokracovat v tomto}
Takze - ako nastavit SQUIDa, aby nereportoval moju localnu IP adresu?
[vid vyssie]

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32