Limit délky souboru

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Říjen 17 01:12:40 CEST 2004

V So, 16. 10. 2004 v 23:25, David Kredba píše:
> Na jake distribuci a jake jeji verzi a jakou verzi programu wget
> ten (predpokladany) obraz DVD stahujete ?
>

> David

Jiz jsem to doplnil, je to FC 1, wget 1.8.2. Prolem bude v tom wgetu. Na
netu jsem nasel radu prelozit jej s -D_FILE_OFFSET_BITS=64
-D_LARGE_FILES v Makefile.in. Kdyz to udelam nezacne ani stahovat pise
chybu portu. Budu zkouset dal. R

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116