Limit délky souboru

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Neděle Říjen 17 01:20:45 CEST 2004

Dne so 16. října 2004 22:55 Trnka Radek napsal(a):
-> Dobrý den, zacal jsem stahovat FC3 test 3 pomocí wgetu a narazil jsem
-> pri velikosti 2 GB na problémek. Wget se ukoncí s touto chybou Překročen
-> limit délky souboru (SIGXFS2). Význam chápu, ale jak to obejít?
-> Filesystém je ext3, to samé delá na fat32. V /etc/security/limits.conf
-> nemám nic definované. Lze nejak to iso dostahovat? Díky za prípadnou

Neumím vám poradit, přoč Wget nedostahuje ten soubor, ale pokud jde o
"navázání", tak program Igloftp (klasické grafické FTPko (jsem s ním velice
spokojen)) pokud v adresáři najde nedostahovaný soubor, tak na něj bez
problémů naváže a pokračuje dál.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Neustálé zoufalství plodí lhostejnost
                                                     Charles Chaplin