OT zverejnovani mailu na webu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Říjen 17 03:16:00 CEST 2004

> To nejak nechapu, co to ma s tim spolecneho...
No jak jsem na to koukal, tak styl a:after {content: neco} definuje pouze
text mezi zacatkem a koncem tagu. Napriklad
a:after {content: "ahoj"}

mi ve skutecnosti vypise ten text "ahoj" jako odkaz. Jenze kam odkazuje, to
musim napsat do href a to pokud jsem koukal do CSS2 ve stylu definovat
nelze. Nebo ze by slo
a:after {
    content: "ahoj";
    href: mailto:neco na nekam.cz;
}

???

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz