Firebird & API volanie

Marek Grac xgrac na fi.muni.cz
Neděle Říjen 17 16:27:36 CEST 2004

Zdravim,

 	hladal som rozumny popis API pre firebird a nasiel som jedine ApiGuide
k Interbase 6. Z neho som, co to pochopil, dokazem spravit SELECT a ziskat z
neho vysledky :) problem je ked sa snazim o SELECT s parametrom
(isc_dsql_execute2). Skoncim az pri isc_dsql_fetch(), ktory zahlasi -504
Unknown cursor. Pritom vsetky predchadzaju volania skoncili bez problemov.
Postup volani:

isc_start_transaction
isc_dsql_allocate_statement
isc_dsql_prepare
isc_dsql_describe_bind
isc_dsql_execute2
isc_dsql_set_cursor_name [bez tohto to robi to iste]
while (isc_dsql_fetch) <-- problem

Ak by mal niekto napad, alebo nejaky kusok kodu, ktory funguje bol by som rad v
examples/ k FB sa pouzitie tohto nenachadza.

 					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][        Mama má Emu                  ]