Problemy se Sambou

Jakub Jirku jsem na sosacek.org
Neděle Říjen 17 19:08:44 CEST 2004

Petr Balas napsal(a):
> Kde je logon script? Default hodnota je prazny retezec. Ja pouzivam
>    logon script = %U.bat

Napisu to tam. Zatim jsem zadny neopuzival, takze mne nenapadlo se o to
zajimat.

> IMHO je rozumne dat path = /home/netlogon a jednotlive scripty pro
> jednotlive lidi rozlisovat na urovni logon script.

Dobre. Vyzkousime uvidime.

> IMHO to vypada rozumne. Zkusil byxh smazat zbytky z /home/profiles a
> docasne dat chmod 777 /home/profiles. Pokud to zabere, tak je problem
> nekde v pravech. Vic me nenapada.

Ono to ty profily vytvari, jenomze to vytvori jenom adresare a souboru
jenom par s nulovou delkou.

> P.S. prosim nemazte puvodni zpravu - kdo pak ma dohledavat, na
> co jste se to puvodne ptal.

Omlouvam se, prohlizim konferenci pres news a kdyz clovek vidi pred
sebou poslednich 1000 prispevku v uhlednem stromu tak ma tendenci videt
citace jako zbytecne :)

--
Jakub Jirku <jsem na sosacek.org>