Zmena modification time symlinku

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Říjen 18 05:28:44 CEST 2004

On Sat, 16 Oct 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nojo, ale proc ty 2 radky nepridat nekam jinam? vytvorite si soubor, kde mate
> zdroj a jeho pozadovane aprametry (datum modifikace...), a druhy, kde je cil
> (radky 1:1). No a pak si prislusny cas změny uz jednoduse najdete.

Zopakuji jen tu vetu z puvodniho mailu: "k systemu se pristupuje pres FTP,
proto vse musi byt prezentovano na urovni VFS". Staci to takto podruhe
jako odpoved? :)

Jinak, ono by to samozrejme slo i tak jak rikate Vy - ale to by zase
vyzadovalo patchovani FTP serveru, aby s temi dvema seznamy umel pracovat
tak, aby prislusne operace davaly spravny vysledek. Reseni pres VFS ma tu
vyhodu, ze je viditelne ihned a pro vsechny.

--
JiKos.