Smysluplné množství fontů v systému

Zdenek Wagner wagner na cesnet.cz
Pondělí Říjen 18 10:08:31 CEST 2004

On Fri, 15 Oct 2004, Martin Šanda wrote:

> Dne pá 15. října 2004 10:06 Zdenek Wagner napsal(a):
>
> Díky moc za obsáhlou odpověď.
>
> Zatím jsem je nainstaloval pouze do systému, nikoli do TeXu. K tomu se
> pochopitelně chystám, ale zatím jsem do TeXu (používám LaTeX2e) nikdy žádné
> fonty nepřidával, a tak nejprve musím prohledat web a zjistit, jak se to
> vlastně dělá...

Podivejte se do Zpravodaju, je tam o tom nekolik clanku. Take zalezi na
tom, co se chcete naucit. Bud muzete pouzit fontinst, nebo "stary" afm2tfm
a muj programek, ktery vytvori podle jisteho popisu *.fd. Myslim, ze je
prilozen v balicku cspsfont. Pokud tam neni, napiste mi a ja ho doma
vyhrabu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na cesnet.cz

         http://icebearsoft.euweb.cz