LINUX VS. RADEON 9800

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Říjen 18 10:22:21 CEST 2004

> Nevíte někdo, jakou verzi linuxu (aspoň) potřebuju, abych rozjel xwindows,
> resp. kde s grafárnou radeon 9800pro. Zkoušel jsem 7.3 a to se mi nechtělo
  Oznaceni Linux verze xxx je nesmysl. Jinak minimalni pozadavky jsou Xka
verze <4.1.0;4.3.0> pripadne X.org 6.7.0 (ne novejsi). Jakekoliv distro,
do nehoz lze zminene napchat, bude fungovat.
  Potom staci ze stranek ATI stahnout ovladac, zkombajnovat jadernou podporu
a nainstalovat.

> rozjet. PAN_STREDA ZE STRAHOVA
>
> ICQ: 279-384-617
  Uf, to ma byt jako for nebo se takto opravdu nekdo podepisuje? Kam ten
svet speje...
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz