WWW aplikace pro spravu DNS

Honza Roztomily spam na spam.eu
Pondělí Říjen 18 10:23:40 CEST 2004

"Tomáš Janoušek" <tomi na nomi.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20041017085714.GB17509 na nomi.cz...
> Zdar,
>
> coz takhle http://www.vegadns.org/ ?

> --

Hezke ale da se vegadns pouzit i pro bind9 (obycejny named)? Jinak hledam
take neco pekneho pro spravu dns jako zakladatel vlakna, tak snad neco
pekneho najdeme. Ten NIC Tool asi umi co potrebuji ale neni zrovna moc
prehledny a jednoduchy a nevim jestli nemusi byt vsechny zaznamy v mysql.
Nechci zrovna prekopavat stavajici zaznamy do mysql :o(.