Fedora Core 2 - manual?

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pondělí Říjen 18 11:08:57 CEST 2004

Honza Roztomily wrote:

>"Libor Chocholaty" <chocholaty na cncz.cz> píše v diskusním příspěvku
>news:41737009.9080308 na cncz.cz...

>Ve Fedore je to zrovna tak, prolez konfiguraky v etc a urcite tam najdes
>sysctl.conf ale urcite existuje nejaka utilita ktera tam tu jednicku napise
>kdyz se nekam klikne.

Ja tam tu jednucku nastavil rucne, ale ani pak to nesituje. Teda, kdyz
mluvis o sysctl.conf, tak doufam, ze mi tam nebezi nejaky daemon, ktery
by to periodicky prepisoval zpatky. :-\

Potreboval bych prehled grafickejch udelatek (precejen jsem si jich ve
Slacku moc neuzil :-) ). Jak jsem zatim zjistil, ze se vesmes jmenuji
system-config-cosi a moc toho neumi, i kdyz se tvari, ze ano. Treba
detekce zvukovky funguje pekne, ale uz ti ji to nenastavi tak, aby to
hralo i jine zvuky nez ten testovaci. Tomu rikam utilita za vsechny
prachy. :-)

Taky by me zajimalo, jak nastavit, abych mel default KDE a ne GNOME.

Btw. jinak je to graficky docela podarena distribuce. :-)

>Jinak ted na Invexu jsem videl knihu Fedora Core 2 ale nevim jestli to
>nebyly jen CDcka s malou priruckou (jak nainstalovat).

Treba na ni nekde narazim, rekl bych, ze je velka sance, ze bych si ji
koupil. Tyhle knizky jsou pekne v knihovne a zaujmou spostu navstev. :-)

Libor