DVD vypalovacka

Jiri Svoboda linux na istrade.cz
Pondělí Říjen 18 12:33:44 CEST 2004

V Po, 18. 10. 2004 v 13:28, Tomas Rett píše:
> Muzete mi doporucit nejakou vypalovacku DVD pro Linux (konkretne
> Mandrake, zatim 9.1), prosim ?
>
> Na http://www.linux.cz/lists/archive/linux jsem o DVD neco nasel, ale
> tykalo se to vypalovacky LG 4120B. Byla by to dobra volba ?

Doporucuji se spise zamerit na kvalitu vypalovani pripadne schopnost
cist poskozena media. V tomto smeru jsou mezi vypalovackami velike
rozdily. Dokonce i mezi ruznymi verzemi firmware. Nektere jsou schopny
palit kvalitne jen na omezenou mnozinu medii. Ale rozhodne neni vypalene
DVD jako vypalene DVD! (co se kvality tyce). Zkuste cd.cz. Ale neverte
jim taky vse! Zatim jsem nenarazil v linuxu na mechaniku, ktera by
nefungovala. Muj tip Plextor PX712A nebo PX716A. Z levnejsich NEC nebo
Pioneer.
--
Jiri Svoboda <linux na istrade.cz>