ANNOUNCE: Hleda se programator

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Říjen 18 14:19:37 CEST 2004

On Monday 18 of October 2004 11:46, Karel Zak wrote:

> Souhlas. Lepsi existujici firma, ktera da nekomu sezoni praci nez zadna
> firma a lide bez motivace a prace (pravda je, ze takovy clovek je daleko
> lepsim volicem, nez clovek samostatny a sebevedomy)...
>
> 	Karel

Na 2.strane je to horsie pre cloveka, ktory sa takto necha ukecat a pracuje na
zivnostak full-time pre jedneho zakaznika. Potom dostane "vyhadzov", nema
dalsich zakaznikov a ma pekelny problem.
Mam to z vlastnej skusenosti a som rad, ze uz pracujem normalne fulltime
(akurat skoda tych 7 tisic miznucich niekde v statnom rozpocte).

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky