RE: Notebook - nefunkční klávesnice pod linuxem

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Říjen 18 15:09:07 CEST 2004

> Záleží na tom, jakou zkoušíte distribuci. SystemRescueCD má zakázání
> detekce jako parametr zadaný na výzvu při bootování, nebo vybraný z menu.
> Další distribuce to mohou mít jinak - zeptejte se dokumentace k příslušné
> distribuci, ta ví víc ;-)

Většinou, když to chci tzv interaktivně, press "I".
V této chvíli ještě KBD funguje, v interaktivním režimu již ne! Press A|N -
mačkám co to dá. KBD nemaká :( Aby to nebylo moc jednoduchý, tak samozřejmě
ten ntbk nemá PS/2 konektor.

Viva Danix - proč to v něm funguje! Materiálů ohledně bůtování a expert mody
jsem vyzkoušel vše co jsem našel - krásně zabitý víkend - proto žebrám zde.

Ach jo, Díky Dejma.