Spoluprace na projektu - antispam

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 18 15:38:43 CEST 2004

> SA se da pomerne dobre konfigurovat. S cim mate konkretne s jeho
> "inteligenci" problem?
No prave s tim, ze se sam uci co spam je a co neni. Kdyz si vlastnorucne
napisu pravidlo, ze pokud mail obsahuje pouze html cast a textovou ne, tak
ze to je 100% spam, tak mam jistotu. Pokud napisu, ze pokud je
Received-From: napriklad freeinternet.biz, tak ze to je spam, opet mam
jistotu. U SA jaxi nevim, co za pravidla se vytvori. Predhodim mu par
desitek spamu, on si "neco" vymysli, ale ja nevim co vymyslel.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz