Limit délky souboru

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Pondělí Říjen 18 16:05:50 CEST 2004

V Po, 18. 10. 2004 v 02:04, Martin Šanda píše:
> Dne ne 17. října 2004 11:39 Trnka Radek napsal(a):
> ->
> -> No funguje 30 denní evaluation verze. Zkusím, díky za tip. RT
> ->
> Jo, a nezapomeňte se pochlubit jak se to podařilo, já jsem s ním nikdy
> nestahoval tak veliké soubory, holt Dial-Up ;o)

Bohuzel ani to Igloftp neumelo na to navazat. Hodilo nejakou chybu, z
hlavy jiz nevím co. Jinak se podarilo to, ze mam 4,3 GB dvd.iso o
velikosti 5,2 GB :-(( R

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116