bthotd - bluetooth hotplug daemon

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pondělí Říjen 18 17:35:03 CEST 2004

uz dlhsiu dobu citim ze mi chyba jeden plugin do hotplugu, tak
som zacal pracovat na daemone ktory v urcitych intervaloch
scanuje air v okoli bluetooth devices a na zaklade toho
vola akcie hotplugu.
napr.:
1 - v okoli sa objavi zapnuty moj iPAQ -> connectuj ho a syncni
postu.
2 - objavi sa moj mobil s bluetooth, nastartuj Xsession
3 - niekto sa loguje na masinu a v blizkosti nieje moj
bluetooth mobil, upozorni ma zaslanim e-mailu alebo sms
... etc, etc..., vyuziti vidim velke mnozstvo.

pokial mate nejake zaujimave napady a idey, prosim piste mi.
pokial si myslite ze nieco podobne uz existuje a tak sa nemusim
trapit, alebo je moj project zbytocny, napiste mi tiez :)
dakujem.