kurzor v textovych konzolich neblika

Pavel konfl na tiscali.cz
Pondělí Říjen 18 20:28:06 CEST 2004

Diky za odpoved, ale bohuzel problem pretrvava, kurzoj je stale
neviditelny.
Zkousel jsem setterm i s jinymi parametry a nic. Ale asi setterm by
pomohl, kdyby se jednalo o jednu aktualni konzoli, ale jak jsem psal,
kurzor prestane byt viditelny uplne na vsech (i neprihlasenych)
konzolich.
On tam asi kurzoj je, ale blika asi vzdycky v barve pozadi, takze
vlastne neni videt. To, ze tam ten neviditelny kurzor je, to je videt,
pokud oznacim cast plochy mysi, v miste kurzoru se objevi ctverecek.

Takze pokud by mel nekdo nejaky napad, predem diky.

Pavel