Zaheslovanie GZIP archivu na sposob WinZIP, pripadne ine kryptovanie suboru

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Říjen 18 18:51:19 CEST 2004

--
Dobrý den,

pokud máte novější KDE, nainstalujte si  KGPG (automaticky Vás případně vyzve
k doinstalování souvisejících balíčků). Pak v lokální nabídce adresáře
vyberte "Činnosti" a "Archivovat a zašifrovat adresář". Poprvé Vás vyzve k
vytvoření klíče, pak už se bude zobrazovat jen nabídka výběru klíčů.
Samozřejmě můžete zašifrovat (či archivovat a zašifrovat ) i jediný soubor.

Zdraví,

Oak