sort a ceske razeni...

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Říjen 19 07:56:13 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

>Protože české porovnávání je dvouprůchodové (čtyřprůchodové,
>uvažujeme-li malá a velká písmena). V prvním průchdu se ignoruje
>diakritika u samohlásek a 'ď', 'ť', 'ň', bere se až ve druhém, pokud
>první průchod nerozhodne. Tedy
>
>  'as' < 'ás' < 'aš' < 'áš'
>  'ea' < 'ěa' < 'er' < 'ěr'
>
>Je to nepříjemné, ale bohužel je to tak.
>							  Michal Kubeček

To jsem opravdu netusil - domnival jsem se, ze se jedna proste o chybu v
razeni.
Divam se do Zlatych stranek a opravdu tam jsou jmena serazena jak
rikate... Ted
jde tedy o to, co tomu rekne nase knihovnice... ale to uz nepatri do
teto konference.

Dik za reakci a hezky den,
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'