RE: Notebook - nefunkční klávesnice pod linuxem

Dejma dejma na volny.cz
Úterý Říjen 19 08:35:38 CEST 2004

> linux
> >

> Nemuze nekdo potvrdit, jestli se takhle projevuje USB klavesnice,
> u Aceru by me to moc neprekvapilo :(
> Mam pocit, ze jsem cetl nejake forum, kde nekdo resil VELMI podobny
> problem
> s dektopem a USB klavesnici...

Tak jsem prubnul připojit USB kbd - ta funguje. Obvykle fungují obě
klávesnice paralelně, ale NE. Pouze ta USB, noteboková nikoliv.

Zajímavé je, že v knopix-danix (jestli se nepletu) tento problém nemá.

Může za to konfigurace distribuce, jádra nebo jaký šlak. Nevíte jak by šla
uschopnit ntbk kbd z konzole, pomoc diagnostikovat a uchodit tu ntbk.

Sem opravdu netušil, že s tím bude mít linux takový trable :( aghrrr.

Díky za echo, Dejma

PS: To tu nikdo nemá ACERA a na něm linux?