Fedora Core 2 - manual?

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Říjen 19 10:02:17 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> [...]
>>> sysctl.conf ale urcite existuje nejaka utilita ktera tam tu jednicku

> Koukni ještě na etc/sysconfig/network zda tam nemáš FORWARD_IPV4="no" :-)

Rekl bych, ze to bude chybejici maskaradou, jak odtusil kolega... Ale
pokud se forwarding nastavuje na dvou mistech, tak by bylo nejlepsi
odpovednou osobu najit a lyncovat. :-)

> No jsou v FC ještě nedotažené  :-(
>
> Ale zavést moduly si můžeš sám pro zvukovku pouze editovat správný
> soubor podle verze jádra 2.4.x / 2.6.x

Mam nForce3 250 a modul nvsound jsem si musel pridat rucne do
/etc/modprobe.conf. Navic ten modul pouziva oss a ne alsu.

> SWITCHDESK(1)
> SWITCHDESK(1)
>
> NAME
>        switchdesk  -  graphical  and  text mode interface for choosing
> desktop
>        environment
>
> SYNOPSIS
>        switchdesk [desktop name]
>

> switchdesk KDE

Diky

> Ovšem pak si musíš v KDE stejně změnit téma neboť to vypadá stejně
> jako GNOME :-)

Me se docela libi, takze si ho zatim necham. Jen jsem si zmenil listu
oken na plastik.

Libor