Zosypane KDE 3.1

Martin Jakubík martij na centrum.sk
Úterý Říjen 19 12:21:11 CEST 2004

Takze to rutenie prebehlo vsade, aj pod mojim userom aj pod rootom aj
pod dalsim userom (v tom ale nikdo nepracuje). Priznaky su aj dalsie - v
niektorych KDE aplikaciach (krusader,Kmail) odisli ikonky z horneho
panelu nastrojov - normalne prikazy funguju len su tam prazdne ikony.
Zelezo je rok stare, zatial bez problemov - lenze v nedelu mi seklo
sietovku (Realtek). Pri nabiehani vypisalo ze nic nenaslo a konfiguracia
tomu nepomohla. Ale ked som to vypol a znova zapol uz ju naslo a spravne
nakonfigurovalo.
Tieto potiaze (s KDE) sa stali naraz - normalne som doobeda pracoval,
vypol PC isiel prec, poobede zapol a uz to bolo rozosrate.
Skusim este nejako otestovat RAM. Prave som pozrel v kontrolnom centre
ze pri E(IDE)/ATA kontroler je taka cervena ikonka a v podrobnostiach
vypisuje neznamy modul.Ostatne komponenty su v poriadku. Znaci tato
poznamka nejaku zavadu?