Dimage A2 v Linuxu

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Úterý Říjen 19 10:42:58 CEST 2004

Ales Horak wrote:
> Pls, je tu nekdo, koumu se podarilo pripojit Dimage A2
> (nebo podobny) pres USB, jako Mass Storage zarizeni ?

Ano, bez problemu skoro kazdy den pripojuji Konica Minolta Z2. Mandrake
9.2, distribucni jadro.

Jediny problem byl tento (cituji ze sveho emailu do teto konference
21.7.2004):

"Bez problemu k Linuxu pripojim libovolny USB Mass Storage Class. Ale jen
jednou. Kdyz jej chci pripojit podruhe, spojeni se nezdari. Po restartu
operacniho systemu opet vse funguje. Opet jen pro prvni spojeni."

Problem jsem zcela vyresil odstranenim supermountu v /etc/fstab pro
pripojovani Minolty. Minolta ma tedy normalni polozku v /etc/fstab a
pripojuje se proto prikazem mount (nebo poklepanim na ikonu na plose
KDE) a po skonceni pouzivani je treba ji manualne odpojit.

Mrknete se to archivu teto konference na thread "restart nutny pro
pripojeni Mass Storage?", snad se vam bude z te diskuse neco hodit.

--
Milos Prudek