Dotaz na router-firewall

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Úterý Říjen 19 11:58:56 CEST 2004

>   být vámi, tak možná k tomu přidám i Wi-Fi. Mám jednu krabičku doma
(Belkin),
> umí to co zmiňované SMC, má další funkce navíc. Bezproblémové, funkční a
> přehledné WWW rozhraní. Zároveň je to 100Mbit switch pro 4 PC. (Podle
> chybových hlášek před updatem firmwaru to má v sobě Linux).

Problem je, ze uvedene zarizeni potrebuji do historickeho objektu (zamek),
kde se Wi-Fi nechyta (silne zdi, odzkouseno). Takze ho tam ani nevyuziju...

>   Požadované vlastnosti má všechny, umí vytvářet DMZ, dělat virtuální
servery
> (různé služby různé počítače za NATem), ... Můžu vám někde vystavit
> screenshoty toho jak se to ovládá.

Diky moc za ochotu, zatim budu vest v patrnosti. Uvidim, jakym zpusobem
udelam to ADSL pripojeni. Protoze ale budu podobnym zpusobem pripojovat Inet
i v dalsich objektech, mozna na Wi-Fi casem dojde.

Jeste jednou dekuji

S pozdravem
Martin H.