Zaplava e-mailu pro user unknown

Úterý Říjen 19 12:14:40 CEST 2004

On Tue, 19 Oct 2004, Kateřina Bubeníčková wrote:

> nechavam si posilat chybove hlasky od postfixu e-mailem.

Pak se nesmite divit, ze se strhne naproste bozi dopusteni, kdyz nekdo
zacne blbnout (nekdo je obvykle pocitac infikovany nebo posedly
spammerem).

> Muj dotaz je: Podle ceho poznam, ze to je jen vysledek prace viru a
> nemnozi se mi to nejakym cyklenim na serveru?

Existuje takova vec, jmenuje se log. Obvykle se tam da najit odkud ty
zpravy prisly a dalsi informace, ze kterych lze vysledovat, kdo ty dopisy
namnozil.

<ironie>Tyhle logy jsou vubec strasne zajimave. Vsem doporucuju se do nich
jednou za cas podivat.</ironie>