Dotaz na router-firewall

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Úterý Říjen 19 12:40:22 CEST 2004

> pokud se Vam libilo to SMC, tak vezte ze delaji i ADSL modem/router
> kombinovany s b+g wireless AP. Myslim , ze se to jmenuje Barricade
7804WBRB

Hm, stoji to za uvahu. Jeste ted nevim, pres jakeho poskytovatele to
pripojim a je mozne, ze v takovem tom "balicku" neco budou mit, ale radsi
chci mit neco v zaloze, kdyby to bylo nepouzitelne...a take je mozne, ze se
to casem pripoji jinak nez pres ADSL. Takze spise bych to chtel mit oddelene
od modemu. Jak jsem psal, budu takhle pripojovat vice subjektu a chtel bych
mit pokud mozno u vsech stejnou vec, abych nemusel konfigurovat treba 5
ruznych routeru...

Diky
Martin H.