kvalitní zvukovka pro nahrávání zvuku

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Úterý Říjen 19 11:43:14 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> [...]

U audigy jde při přehrávání přes D/A ten resampling už obejít. Jak je to
ale s tím s/pdif netuším a popravdě mě to ani nezajímá. Brát
soundbalstery na seriózní práci mělo smysl v době, kdy k tomu určené
karty stály majlant, dneska už se ten rozdíl setřel. Hlavně kvůli
levnému a široce dostupnému Envy čipsetu.

Ctirad