sort a ceske razeni...

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Úterý Říjen 19 14:21:46 CEST 2004

Hana Skoumalova wrote:
% >> 'as' < 'ás' < 'aš' < 'áš'
% >> 'ea' < 'ěa' < 'er' < 'ěr'
% >
% > To jsem opravdu netusil - domnival jsem se, ze se jedna proste
% > o chybu v razeni.  Divam se do Zlatych stranek a opravdu tam jsou
% > jmena serazena jak rikate... Ted jde tedy o to, co tomu rekne nase
% > knihovnice... ale to uz nepatri do teto konference.
%
% Vaše knihovnice by právě tohle měla vyžadovat. Co se to dnes proboha v

Přesně tak. Knihovnice většinou řadit umí, to programátoři s tím mívají
problémy :).

$ cat /usr/share/i18n/locales/cs_CZ
 Zdroje informací:
       ČSN 97 6030
       Nádvorník a kol.: Pravidla jmeného katalogu (čl. 201 - 210)

--mm                                                            Michael Mráka