Instalace Eclipse

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Říjen 19 15:24:00 CEST 2004

Pokud nemate javu v ceste, pak by mel fungovat nasledujici postup:
1. Javu (JRE) stahnete ze stranek Sunu a rozbalite do nejakeho adresare
2. udelate symlink /kde/mate/eclipse/jre -> /kde/mate/javu/jre
3. spustite eclipse
Myslim, ze eclipse pise nejakou rozumnou hlasku, kde javu hleda (uz
nevim, jak jsem na to prisel).
Predpokladam, ze plugin pro C++ umite nainstalovat sam. Ja Eclipse
pouzivam pro Javu.

Libor