OT podruhe: kernel-sourcecode k FC3 Test3

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Říjen 19 16:53:39 CEST 2004

On Tue, 19 Oct 2004, Miloslav Trmac wrote:

> Dobry den,

> Nenajdete. src.rpm obsahuje vsechny relevantni informace,

to je mi jasne

> /usr/src/linux
> by se nemelo pouzivat pro kompilaci modulu.
> [Ja vim ze to momentalne vzdy s /lib/modules/.../build nejde, ale melo by.]

Hmm, takze to je asi zmena oproti predchozim verzim FC a RH9, ze uz nebude
takovy balik.

Znamena to tedy, ze pokud chci upravit zdrojaky prekompilovat kernel ve
FC3, tak si musim rucne kde co opatchovat a pak v tom neco mastit? Pac
drive jsem nainstalova balik kernel-source a mastil jsem vsechno v nem...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...