x.org meni group ownership /dev/dri/card0

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Úterý Říjen 19 17:53:42 CEST 2004

Zdravim,
tohle vypada na PAM, konkretne plugin pam_console.
Nevim, jak je to u gentoo, ale podle man console.perms by mel byt k nalezeni
soubor console.perms v /etc/security a tam jsou uvedena opravneni, ktera se
nastavi pro dany device. Bohuzel to na pocitacich nikde kolem sebe ted
nemam, tak nemuzu rict vic, ale ten soubor byl docela srozumitelny, kdyz
jsem se tim jednou zabyval.
Mozna by pomohlo i vyradit onen plugin z /etc/pam.d/xxx (pro xfree to bylo
xdm a u x.org nevim ), ale co by na to rekli bezpecaci? Tenhle plugin snad
tak nutny neni.

Michal Vojan