Spoluprace na projektu - antispam

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Říjen 19 18:38:59 CEST 2004

Dne út 19. října 2004 01:09 Petr Vileta napsal(a):
-> > Věcná! ;o)
->
-> > Pokud mail obsahuje pouze html část, tak to může být mail z hotmailu.
 Sám -> jsem
-> A pokud je to z hotmailu, tak to putuje do kose bez dalsiho testovani.
-> Zbavil jsem se 60% spamu, kdyz jsem zacal zahazovat vse, kde
 Received-From, -> From, Return-Path obsahuje
-> 1) hotmail.com

To je sice hezké, ale představte si, že jste redaktor nejmenovaného časopisu a
člověk, jemuž jste poslal k autorizaci rozhovor má mail na hotmail.com?
Co uděláte pak?

Není možné, že jeden z mnoha uživatelů má kamaráda, který si, neznalý poměrů,
zřídil mail na hotmail.com?

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Bez lásky, porozumění a účasti by tolerance byla jen papírovou lhostejností.
                                                    O. F. Babler