Znackove sestavy: pojede linux jako desktop?

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Říjen 19 19:11:06 CEST 2004

Bob B. wrote:
> Dobry den,
>
> planuju porizeni starsiho znackoveho PC. Chtel bych na tom provozovat
> linuxovy desktop (KDE) , mate nekdo nejakou (jakou?) zkusenost s
> uvedenymi modely? Mel bych se nekteremu vyhnout nebo jsou vsechny
> bezproblemove?
>
> PC/COMPAQ/Pentium III/600 MHz
> Vyrobni model:DeskPro EN Series P600

na podobny repas Compaq DeskPro (ale bylo to pentium III/500 )jsem pred 14
dny nainstaloval MDK10.1 com. Jediny problem byl ze tam byla ISA zvukovka
ESSxxx, takze jsem po instalaci musel rucne provest alsa config (coz mi ale
instalator MDK rekl ze musim udelat).
Pokud je to repas, tak je to stejne vetsinou seskladane z ruznych veci (tj.
hlavne grafika a zvukova karta), tudiz jak bylo doporucovano vzit nejakou
live distibuci a zkusit.

Radek